tirsdag den 23. juli 2013

Blomster bryllupskage

Det er et stykke tid siden, at jeg har blogget. Ikke fordi jeg ikke har lavet modelleringer, men jeg har bare ikke haft tid til at blogge om dem, men nu skal det være. Jeg vil starte med at vise jer en bryllupskage, som jeg lavede sidst i juni måned


Kagen er kvadratisk og de to af siderne følger hinanden hele vejen op
Der er en blondeport omkring hver etage lavet i Magic Decor, men den er svær at se, da den er hvid

Den består af lyse bunde med rabarber- og hvid chokolade mousse


Nærbilleder af blomsterne som er i hvid, sart rosa og koral og lavet i gumpaste

Der er hortensia, syren, pæoner, ærteblomst, roser og fantasiblomster


Her er blomsterne, inden de bliver sat på kagen

Mange timers arbejde ;-) og alle lavet blad for blad



7 kommentarer:

  1. ekstrem flot - sikke et arbejde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette
      Ja, det må du nok sige:-)

      Slet
  2. wow hvor er den flot. Har du en how to påpæoner?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stine
      Tak for din kommentar. Jeg var på et tidspunkt startet på en tutorial, men har aldrig fået den gjort færdig. Næste gang må jeg huske at tage billeder undervejs

      Slet
  3. wow - sikke en masse arbejde

    SvarSlet
  4. Wauw... Hvor er den vanvittig flot Lone!!! Vi skal holde bryllup - kunne man evt. få dig til at lave kage??? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ditte

      Du er velkommen til at skrive til mig på min mail kagemums@gmail.com :-)

      Vh
      Lone

      Slet