onsdag den 29. maj 2013

Nyt kagegrej

Synes lige I skal se mit seneste kagefad
 
Det er købt i Bahne og er i aluminium. Selvom det ser ud som om, at det er to fade ovenpå hinanden, er det et fad. Glæder mig til at fylde det med cupcakes.....
 


 
Jeg er vild med bikubebolde og kunne heller ikke stå for denne fine bikube cupcake

 
Og så lige 3 krukker med sprinkles
Bahne har fået en masse fine sprinkles hjem i forskellige størrelser, motiver og farver
 
For god ordens skyld vil jeg nævne, at dette indlæg IKKE er sponsoreret

3 kommentarer:

  1. Åh - ja, jeg kan heller ikke gå forbi Bahne. Miss Etoile kage krymmel er så lækre men desværre ret så dyre! Skøn kage opsats :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et fint fad! Det tror jeg skal på ønskelisten! Tak for lige at vise det frem :-)

    SvarSlet
  3. Fedt:) Tak for info, det havde jeg aldrig set hvis ikke du havde skrevet det her:)

    SvarSlet