søndag den 14. april 2013

Vinder af give away/blog fødselsdag


Så er det blevet d. 14/4 og klokken er nu over 21 - og tid for at trække en vinder af min give away

Jeg synes, det er fantastisk, at så mange har "liket" og "delt" kagemums på facebook siden 1. april :-)
Der er 384, som deltager på facebook og 27 her på bloggen




Jeg har fundet en vinder via:

Here are your random numbers:

401
Timestamp: 2013-04-14 20:10:51 UTC


Flag, tompet fanfare og hurra

Vinderen er By Busk

Stort tillykke

Du bedes skrive til mig på min mail kagemums@gmail.com med navn og adresse, så sender jeg gevinsten til dig

3 kommentarer:

  1. Ej hvor fedt :-) sender dig straks en mail.

    Jeg har også selv gang i en lille give away. Du er velkommen til at deltage :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Regner med at sende i dag

      Slet
    2. Har lige modtaget pakken i dag. Hvor er det en lækker gave, total luksus at få sådan en portion ind af døren. Mange tak :-)

      Slet