fredag den 29. marts 2013

Marcipanæg

En påsketradition er marcipanæg. Sidste år lavede jeg dem med forskelligt fyld. I år er fyldet (Odense marcipan) ens, chokoladen (Callebaut, mørk) ligeså. Det er toppingen, som jeg har leget med denne gang


Fra venstre mod højre

Øverst række: lakridskrymmel, bladsølv og chokoladekrymmel
Anden række: bladguld, hakkede nødder og lakridspulver
Nederste række: hindbærpulver, chokoladeknas og lavasalt


Bladguld og bladsølv er fra Krydderiet i Torvehallerne




Lavasalt er fra Krydderiet i Torvehallerne, hindbær- og lakridspulver er fra Specialkøbmanden



2 kommentarer:

  1. Umm de ser gode ud.
    Næste år tror jeg også jeg skal have lidt forskelligt pynt, i år blev det kun til en slags smag/pynt...

    Kig evt. forbi min blog jeg har gang i en give away
    http://bybusk.dk/2013/04/06/fodselsdags-give-away/

    SvarSlet