mandag den 13. august 2012

Vindere af give away


Dette er så mit første indlæg under bloggens nye navn. Egentlig skal den ses som en fortsættelse og udvidelse af Kagemums. Jeg er beæret over, at så mange søde læsere følger min blog og skriver søde kommentarer. I kan glæde jer, for jeg har så mange ide'er, som I vil blive præsenteret for på "Kagemums/My little pretty blog"

Og nu til min give away
Det jeg ligger mærke til, er de søde tanker der ligger bag jeres kommentarer :-) Endnu en gang tak fordi I har villet deltage

Vinder af Pirat sættet er



Kristine med følgende kommentar:
Nøjh hvor har du mange fine forme :) Lidt lisundelig er jeg altså ;) Jeg tænker også, at det må have taget lidt tid, sådan at stille dem op til foto alle sammen ;) Flotte er de, for ikke at tale om din fine giwe away. MÅ EJE sådan et sæt ;) Jeg er naturligvis fast læser på din fine blog ;)

Hmm, og hvilket sæt skal det så være? Ja jeg er ikke et sekund i tvivl, da jeg har en sød lille hundebimse herhjemme, som pt. render rundt med det ene ben i bandage - en sort en af slagsen og med hvide dødningehoveder på ;) Derfor skal det naturligvis være piratsættet, da de så helt kalrt skal bruges til en omgang pirat cupcakes - eventuelt til personalet ude på dyrehospitalet ;)



Vinder af Fairy Magic er




Riks med følgende kommentar:

Arhmen hvad skal jeg da ikke bruge det cupcake-sæt til!?
Jeg har SÅ mange idéer, som jeg vil prøve på at sætte til livs til efteråret! Jeg krydser fingre for ballerina-sættet og drømmer mig allerede hen til mit Alice-in-Wonderland the-selskab som jeg vil holde for mine veninde. de skal komme med fine, skøre hatte og store kjoler. der skal serveres småkager med perlesukker, fine marengs-kys i pastelfarver, macarons med syndig cookie dough i, og (tadaaa) cupcakes med ballerinaer! De skal få serveret afternoon tea i flotte antikke the-kopper mens vi sludre om vores drømme, mål og idéer...hvilken perfekt måde at holde søndag på, ikke sandt!? Hilsen CUPCAKE-STYLISTEN.BLOGSPOT.COM

Tillykke til jer begge. Hvis I sender jeres navn og adresse på en mail til mylittleprettyblog@gmail.com, vil jeg sende jeres gevinst

2 kommentarer:

  1. Lone, det er jeg rigtig glad for at ha' vundet!!! Har sendt dig en mail, tak! ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej

      Jeg har modtaget din mail. Håber at modtage lidt billedspam af dit teselskab ;-)

      Slet