tirsdag den 14. august 2012

Inspirerende pins: cupcake gadgets


Dette er en af de nye ting på bloggen: Inspirerende pins. Disse har jeg planlagt flere af med forskellige temaer. Jeg håber, at I synes om det?!

Jeg synes, at det er facinerende, når en verden blander sig med en anden. Dette har jeg prøvet at vise med nedenstående foto collage. Tænk at gå rundt i et par cupcake stiletter eller børste tænder med cupcake tandpasta!
Coveret til et pas har jeg investeret i, det kunne jeg ikke stå for :-)
Ringen er jeg også vild med, dels synes jeg den er godt lavet og så elsker jeg, når ting ikke er masseproduceret ;-)




Kilde 1234578 og 9


2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, de er for skønne. Måske skulle jeg ofre penge på sådanne negle, når jeg skal til Cake Show i Birmingham. Det ville da være oplagt, ik? ;-)

      Slet