torsdag den 12. april 2012

Vindere af give away

Så er vinderne af min 1 års blogfødselsdag = give away trukket

Først vil jeg sige tak til alle jer, der har deltaget og ikke mindst for alle jeres søde kommentarer :-)
Det er en stor del af min kagedekorationsglæde at have alle jer at dele den med

Der er 37 deltagere i min give away, som deltager med ialt 61 lodder

Vinderne er fundet med Random Integer Generator, som tilfældigt udtrækker et vinderlod mellem 1 og 61

Den første vinder er:

Random Integer Generator
Here are your random numbers:
22
Timestamp: 2012-04-12 06:23:38 UTC

Lod nr. 22 har Lene's kagedesign

Du vinder the hummingbird bakery kagebog og en skøn pakke cupcake forme fra Kalas

Jeg er helt sikker på, at du med din bagelyst nok skal få glæde af gevinsten

Tillykke!
Den anden vinder er:

Random Integer Generator
Here are your random numbers:
14
Timestamp: 2012-04-12 06:24:13 UTC

Lod nr. 14 har Miss Joan

Du vinder en rullepind med påfugl, selvklæbende borter, en pakke cupcake servietter og påfulgle forme fra Kalas

Håber du kan bruge gevinsten i dit køkken

Også et tillykke til dig!





Den tredje vinder er:

Random Integer Generator
Here are your random numbers:
41
Timestamp: 2012-04-12 06:24:43 UTC

Lod nr. 41 har Tina N

Du vinder et sæt med modelleringsredskaber, en kagesmoother og et sæt med blomster cuttere

Håber du kan bruge gevinsten til dine kager

De 3 vindere kan skrive deres navn og adresse i en mail til mig på kagemums@gmail.com. Så vil jeg sørge for, at I får jeres gevinster.................

Svar til nogle af kommentarerne:

Anita: Drømmene er der heldigvis ikke nogen, der kan tage fra os ;-)

Pia Blom: Det bliver helt sikkert spændende og lærerigt at tilbringe timer i selskab med Debbie Brown

Kalla: Mange tak :-) Jeg håber, at du finder en masse, som du kan bruge.....

Gitte: Det lover jeg! Jeg kan slet ikke lade være. Min mand mente, at det bare var en kortvarig dille, jeg havde fået for et års tid siden - men det har jeg da vist modbevist?!

Piskeriset: Et forsinket tillykke til dig og din blog. Det er også rart at have noget tilgode

Lena: Velkommen til. Sjovt at vi så også skulle møde hinanden i denne kageverden ;-)

Mette: Og jeg er så glad for, at der er andre kagedekorationspiger, som støtter op omkring mine projekter. Glæder mig til at møde dig på kurserne

Cupcakemama: Det er herfra, jeg henter min energi :-)

Og så lige en lille ekstra gave



Denne gave er til Kristine, som har bloggen Cookiecrumble
Hun får denne gave, da det er hendes blog, som henviser flest til kagemums

Hun får disse to skønne viskestykker fra Bungalow og en pakke med forme fra Kalas. Der udover er der to søde påskeharer fra Maileg, som er sponsoret af Imerco i Brønderslev

De kommende indlæg vil være om nogle blomster, som jeg har modelleret for nylig samt nogle kager jeg ikke har nået at blogge om endnu

Endnu en gang tusinde tak for jeres deltagelse og et GODT FORÅR til jer alle

2 kommentarer: