lørdag den 7. april 2012

Chokolade påskeæg

Chokolade og æg hører unægtelig sammen med påske. Derfor skulle weekendens easter cake and sweets table også have disse herligheder. Jeg fik desværre ikke taget et billede af nogle delte æg, så I kan se indholdet, og nu er det for sent ;-)


Æggene med det grønne krymmel, Jungle, fra Dr. Oetker indeholder skovbær marcipan blandet med ren marcipan fra Odense. Dejlig lette at lave og en dejlig sødmefyldt mundfyld

I midten er æg med ren marcipan fra Odense tilsat en smule hyldeblomst saft. Det gule pynt er tørrede morgenfruer. De var friske og lette i smagen - uhmmmmmm

Til højre er æg med ren marcipan fra Odense med en kerne af nougat og lakridspulver. De brune chokolade striber ovenpå er lavet med smeltet Toffee chokolade fra Renshaw. Nu spiser jeg ikke selv nougat, så disse sprang jeg over, men jeg skulle hilse fra gæsterne og sige, at de var lækre

Forrest er æg med ren marcipan fra Odense primært til børnene. De er pyntet med Jungle krymmel fra Dr. Oetker

Alle æggene er overtrukket med mørk chokolade fra Odense

Hvad er din favorit indenfor chokolade æg?

Husk at deltage i min give away :-)

1 kommentar:

  1. Super flotte ting du laver - bliver helt lækker sulten af at se på dine kager :)

    SvarSlet