søndag den 11. december 2011

Vinderen trukket af 100 indlæg="give away"

Jeg føler mig lidt som julemanden :-)

Allerførst tak til alle jer, der har deltaget i konkurrencen og skrevet søde kommentarer. Der er 36, der deltager i konkurrencen med ialt 47 lodder

Vinderen er:



Random Integer Generator

Here are your random numbers:
36
Timestamp: 2011-12-11 19:39:50 UTC

Det er heldilr - TILLYKKE (du kan sende mig din adresse på min mail)


Vinderen af trøstepræmien er:

Random Integer Generator

Here are your random numbers:
1
Timestamp: 2011-12-11 19:40:42 UTC


Det er sommerfugl - også et TILLYKKE til dig (du må også gerne sende mig din adresse på min mail)


Kommentarer/svar til enkelte kommentarer:
Sommerfugl: Det er jeg glad for at høre. Håber du også læser dette indlæg med glæde ;-)
Min verden: Spændende uddannelse du er i gang med - held og lykke - håber du får fat i udstyr på anden  vis
Thora: Mange tak for din søde kommentar. Jeg håber, at du kan finde inspiration på min blog
Betinna og Boselade: Mange tak. Det er altid dejligt, at andre synes, at man laver noget pænt

Til jer alle vil jeg ønske en rigtig glædelig jul

2 kommentarer:

  1. det er jo mig!!! JEg sender en mail med det samme:)

    SvarSlet
  2. Det var da en dejligt adventsgave jeg fik der :-)

    SvarSlet