fredag den 23. december 2011

Let it snow, let it snow, let it snow

Vores yngste dreng går i børnehave og jeg plejer hvert år at købe en lille gave til de voksne på stuen. Men!.... i år har jeg lavet en kage til alle "de voksne" i børnehaven i stedet for gaver. Så en rigtig stolt David havde denne kage med i børnehave forleden :-)


Det er red velvet cake med cream cheese frosting. Fondanten er blevet sprayet med Pearl Lustre Spray


Juletræet har jeg bygget op omkring en hul kegle lavet i fondant. Jeg har udstukket en masse snefnug, som har fået Pearl spray samt glimmer. De er efterfølgende sat på keglen med royal icing. Tilsidst er der sigtet lidt flormelis over som sne

Og nu har jeg også fået ferie :-)

4 kommentarer:

  1. uh ha hvor den er fin... jeg ville bestemt være blevet glad hvis sådan en kage blev serveret i min institution... er selv pædagog og ved hvor meget det betyder når der kommer disse anerkendelser ind af døren:O) håber bestemt at de pædagoger i din søns institution blev glade og følte glæde over at i i høj grad sætter pris på deres arbejde!! rigtig go jul til jer!

    SvarSlet
  2. Bianca og Kageleg: Mange tak :-)

    Kreative RainbowMe: også tak til dig. "De voksne" blev rigtig glade, men kunne ikke rigtig få sig til at skære i træet. Må så lige tilføje, at det er en helt fantastisk børnehave, vi har. Super "voksne" og gode værdier

    SvarSlet