fredag den 21. oktober 2011

Halloween cup cakes

Som lovet i det forrige indlæg vil jeg vise mine Halloween cup cakes


Det er amerikanske banan cup cakes med chokolade. Kombinationen af banan og chokolade er bare ..... fantastisk! Jeg har tidligere brugt opskriften og du kan finde den her

Halvdelen er med almindelig hvid glasur og sort edderkoppespind. Den anden halvdel er med chokolade frosting (og den er lige i øjet, opskriften er på ovenstående link) og knogler fra Wilton

Og så må jeg lige vise jer et nærbillede af mine Halloween cup cake wrappers - de er laser skåret og så fine!


Jeg har købt dem på ebay. Du bager dine cup cakes i en almindelig papir form. Efterfølgende folder du din cup cake wrapper udenom. Super dekorative :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er dit fine cupcake stativ fra?
    Og super smukke og inbydende cupcakes :)

    SvarSlet
  2. Litzy: Tak skal du ha'. Jeg har købt det i denne uge i Føtex til 50 kr.! Yes - et røverkøb - købte heller ikke mindre end tre :-)

    SvarSlet