mandag den 25. juli 2011

Blogaward

Jeg har fået en blogaward fra Marianne, der har bloggen hausfraublau


Den er jeg meget glad for :-)

Reglerne der følger med til denne award er:
  • Man skal linke til den man har modtaget awarden fra
  • Man skal sende den videre til 5 andre bloggere, som har under 100 faste læsere
  • Man skal svare på 5 spørgsmål

Hvorfor begyndte du at blogge?
Jeg begyndte at interessere mig for kage dekoration for godt et halvt år siden. I forbindelse med denne nye lidenskab søgte jeg på nettet og faldt over de forskellige kagebloggere. Specielt Camilla med sin Himmelske kager faldt i min smag. Hun skulle til et blogtræf og det synes jeg lød rigtigt spændene, så jeg tænkte at det kunne være spændende at være en del af dette blogunivers og som sagt så gjort...... og jeg har ikke fortrudt

Hvilke blogs følger du?
Jeg følger, næsten uden undtagelse, kageblogs, såvel danske som udenlandske

Hvilken farve er dit favorit?
Den er svær. Jeg er glad for farver og kan næsten ikke vælge en frem for andre. Jeg er dog ikke glad for neonfarver

Hvilken film er dit favorit?
Jeg ser ikke film ret ofte, men jeg har set (titel?) en film med en mand, som ved en trafik ulykke er skyld i 7 mennersker's død. Ved at donere egne organer redder ham efterfølgende 7 mennesker's liv. Den giver stof til eftertanke

Hvilke lande vil du gerne besøge?
Jeg vil gerne på Korsika (fransk ø), da jeg har hørt naturen der skulle være fantastisk. Når børnene bliver større kunne min mand og jeg godt tænkte os en tur til USA med børnene

Jeg vil gerne sende denne award videre til:

frkcupcake, som virkelig laver lækre cupcakes i alverdes afskygninger - der er virkelig inspiration at hente

chokoladechok, da hun har min ynglingskage på hendes side :-)

4 kommentarer:

  1. Filmen hedder Seven Pounds og er med Will Smith i hovedrollen :-)

    Tillykke med awarden!

    Hilsen filmnørden ;-)

    SvarSlet
  2. Edith: Det er helt rigtigt :-) Tak! Den kan virkelig sætte tankerne i gang

    SvarSlet
  3. Tillykke. Det er også en rigtig fin blog du har. :o)
    Hilsen
    Solrunskager

    SvarSlet
  4. Solrun: Mange tak - og lige over :-)

    SvarSlet